از ابتدای امسال:

فوت ۱۱۷ نفر در تصادفات درون شهری استان یزد

دبیر شورای ترافیک استان یزد گفت: طبق آمار‌ها از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۱۱۷ نفر در استان یزد جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد منتظر دبیر شورای ترافیک استان یزد گفت:طبق آمار‌ها از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۱۱۷ نفر در استان یزد جان خود را از دست داده اند.

او با اشاره به اینکه عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت قربانیان اصلی تصادفات درون شهری در یزد هستند، افزود: برنامه نخست در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، وظیفه دستگاه‌های مختلف را مشخص می‌کند، تا در کاهش آمار تصادفات موتورسیکلت و عابر پیاده در شش ماهه دوم امسال اقدام شود.

دبیر شورای ترافیک استان یزد گفت: شوای ترافیک استان یزد در دو برنامه در راستای کاهش تصادفات فعالیت می‌کند.

منتظر افزود: برنامه نخست در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، وظیفه دستگاه‌های مختلف را مشخص می‌کند، تا در کاهش آمار تصادفات موتورسیکلت و عابر پیاده در شش ماهه دوم امسال اقدام شود.

او از افزایش ۵۳ درصدی تلفات سوانح رانندگی در یزد  خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد راهکار‌ها برای کاهش آمار تصادفات به جایی نرسیده و افزایش ۵۳ درصدی تلفات دیده می‌شود.

انتهای پیام/ی

عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت قربانیان اصلی تصادفات درون شهری در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
به پیشنهادهایی که از طرف مردم رسیده ارزش و احترام قائل باشید
شما بجای فرهنگ سازی رفتید بدنبال سرعت گیر و محدویت در مسیرها در طول و عرض خیابانها رفتید سراغ نرده کشی وسط معابر و دست انداز درست کردن!!!
همین بودجه های میلیاردی را برای فرهنگ و آموزش از طریق مدارس ،مساجد وشبکه های مجازی می گذاشتید الان نتیجه بهتری می گرفتید ضمن اینکه در اجرای قانون هنوز با خودتون شفاف نیستید یعنی یکبار خیلی سخت می گیرید یکبار کلا موضوع را رها می کنید یعنی خودتون نمی دونید چکار می خواهید بکنید این یعنی هدف گذاری و برنامه ندارید.
در برابر انتقاد سر سختی و گاها لجاجت می کنید و زود به شما بر میخوره یعنی ظرفیت و جنبه انتقاد دوستانه هم نداردید دوست دارید فقط از شما تعریف کنند !! اگر ظرفیت نقد را داشتید باید از لابه لای حرفها و نقدها مطالب درست و مفید را جدا می کردید و استفاده می کردید.
دل خوش جلسات هستید بجای کارهای عملیاتی و اجرایی فرهنگی دائم به فکر کمترین هزینه هستید به فکر دیده شدن و اسم و رسم و عنوان هستید بجای درست هزینه کردن
بهر حال حاصل جلسات شده این وضع چه قبول کنید و چه قبول نکنید چه خوشتان بیاید و چه بدتان بیاید هم واقعیت تغییری نمی کند.
با اهل فن و تخصص در حوزه های مختلف مشورت کنید به نظرات مردمی احترام بگذارید و حتی المقدور نظرات درست را اجرا کنید مثل طرح زوج و فرد که از طرف مردم مطرح شد بهر حال برای مدتی کار گشا بود
آخرین اخبار