استقلال، آزادی، «جمهوری اسلامی» شعار اپوزیسیون غرب‌نشین! + فیلم

یکی از اعضای گروه‌های اپوزیسیون ساکن اروپا با اشتباه خود در شعارخوانی، لحظه‌ای جالب را خلق کرد.

شعاربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره معدود گروه‌های به اصطلاح اپوزیسون در مقابل آرمان‌های انقلاب اسلامی  موضع گیری سیاسی و عنادورزی می‌کنند. این گروه ساکن خارج از مرزهای کشورمان با حمایت دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی هر از چند گاهی با برگزاری دورهمی‌هایی تلاش می‌کند موفقیت‌های انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند و در اصطلاح خود دست به مبارزه بزنند.

اعضای این گروه‌ها افرادی هستند که با انقلاب و حکومت اسلامى ضدّیت دارند و تحت عناوین گوناگونى در کـشـورهای مختلف فـعالیت می‌کنند. جریان‎هاى عمده اینان عبارت‌اند از: ملى‌گرایان، سلطنت طلبان، جمهورى خواهان، التقاطى و کمونیستى. شیوه‌هاى کارى این گروه اغلب مبتنى بر ترویج شایعات، تــحریـک افراد مسئله‌دار، ساخت فیلم‌هاى به ظاهر مستند، نویسندگى، یارگیرى، اخذ کمک‌هاى مالى و فکرى از بیگانگان و امثال آن است. 

اما ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده قابی متفاوت از یکی از این گردهمایی‌ها را به تصویر کشیده است، جمعیتی که در کمال بی‌اعتمادی نسبت به یکدیگر، در کنار هم قرار گرفتند، فریاد استقلال، آزادی و " جمهوری اسلامی " را فریاد می‎زنند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار