کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران پرسپولیسی است.

کادر تیم ملی تمام پرسپولیسی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس حضور حمید استیلی در تیم ملی فوتبال امید ایران به عنوان سرمربی، او اسامی دستیارانش را اعلام کرد و قرار است رضا شاهرودی و علیرضا امامی فر او را در راه مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ همراهی کنند.

یوز‌های جوان در گروه C این مسابقات با تیم‌های با تیم‌های مدعی ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه شده اند و کار بسیار سختی برای شکستن طلسم ۴۴ ساله صعود به المپیک و حضور در توکیو دارند.


بیشتر بخوانید:

حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران شد

مربیان تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شدند


کادرفنی تیم امید تمام پرسپولیسی است و در کنار رضا حاج اسبویی که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها فعالیت می‌کند، امیدوار هستند تا به المپیک ۲۰۲۰ برسند. این تیم ۴۴ سال است که به المپیک صعود نکرده و کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد.

در زمان حضور فرهاد مجیدی در راس کادرفنی تیم امید، امید نمازی و فرشاد ماجدی دستیاران او بودند که با روی کار آمدن استیلی خبری از ادامه همکاری با آن‌ها نیست. همچنین شاهرودی در دوره مربیگری زلاتکو کرانچار سابقه حضور در تیم فوتبال امید را داشت. علیرضا امامی فر نیز که خبر‌هایی مبنی بر حضورش در تیم ملی بزرگسالان شنیده می‌شد به تیم امید اضافه شد تا دستیار استیلی باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار