دیدار شهردار ایذه با رئیس دادگستری شهرستان

شهردار ایذه به همراه جمعی از مسئولان شهرداری با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کردند.

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: نشست چند جانبه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس دادگستری برگزار گردید.

او افزود: اعضای شورای اسلامی شهر توضیحاتی در خصوص عملکرد مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری طی ۲ سال گذشته و ادامه برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه شورا و شهرداری ارائه نمودند.

اسدی زاده بیان داشت: اعضای شورای اسلامی همچنین توضیحاتی در باره اختصاص و ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای و توسعه فضای سبز در چند ماه آینده در سطح شهر را بعنوان بخشی از برنامه‌های خود در آینده‌ی نزدیک عنوان  کردند.

رئیس دادگستری نیز رضایت خود را از عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اعلام کرد و رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و اختصاص منابع و خدمات بصورت عادلانه برای مناطق مختلف را مطرح و بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فعالیت‌های خود را بعنوان نماینده مردم در مدیریت شهری با در نظر گرفتن منافع عموم مردم و با همدلی و رعایت قانون ادامه دهند.

او افزود: شورای اسلامی شهر فقط شورای شهرداری نیستند و انتظار می‌رود در موضوعات مختلف شهری بخصوص در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و دیگر موضوعات شهری، نظارت خود را داشته باشند.

انتهای پیام/م

ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه شهرداری ایذه

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.