معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان خبرداد؛

صدور بیش از یک هزار مجوز صنعتی در استان سمنان

فرامرز محبوبی گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و ۲۶۶ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شش‌ماهه نخست سال جاری واحد‌های صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود دو هزار و شش‌صد میلیارد ریالی پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شدند، گفت: با این اقدام زمینه اشتغال حدود یک هزار و ۱۴۰ نفر فراهم‌شده است.

او ضمن بیان اینکه طی شش‌ماهه گذشته سال جاری تعداد یک هزار و ۲۶۶ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ واحد صنعتی در این استان پروانه بهره‌برداری و یک هزار و ۱۹۴ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

محبوبی بابیان اینکه طی شش ماه گذشته برای واحد‌های صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵۳ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است، ابراز داشت: با تکمیل و راه‌اندازی و صدور پروانه بهره‌برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از ۳۱ هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه تاکنون یک هزار و ۷۶۹ واحد صنعتی در استان سمنان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری حدود ۵۲ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۴۸ هزار نفر در استان شده است.

او افزود: خوشبختانه در ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان به این نکته توجه شده است که با ارائه تسهیلات مناسب به واحد‌های تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال جوانان فراهم شود که خوشبختانه از این نظر استان سمنان پیشرو است.

منبع : خبرگزاری مهر

انتهای پیام / م 

اشتغال جوانان با ارائه تسهیلات به واحد های تولیدی

برچسب ها: واحد تولیدی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.