نمایش «بوکا» در فارسان به روی صحنه رفت

نمایش «بوکا» در آمفی تئاتر فرهنگسرای فارسان به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «بوکا» به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ عزیزی پور از ۱۵ تا ۱۹ مهر ۹۸ در آمفی تئاتر فرهنگسرای فارسان به روی صحنه می‌رود.

او افزود: داستان این نمایش درباره انفجار برج‌های دو قلو در آمریکا است و در حاشیه انفجار این دو برج، دو نفر توسط آمریکایی‌ها زندانی می‌شوند که یکی از آن‌ها ایرانی و شیعه و یکی عراقی و سنی است و در نهایت یکی از سربازان آمریکایی، تحت تأثیر حرف‌های زندانی ایرانی قرار گرفته و زندان مخفی بوکای آمریکای‌ها را افشا می‌کند.

فرجی اضافه کرد: این اثر نمایشی با حمایت بسیج هنرمندان، انجمن هنر‌های نمایشی چهارمحال و بختیاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان تولید شده است.

او ادامه داد: رضا مرادیان، لیلا رئیسی، کیانوش ابراهیمی، علی محمدی، سمیه سلطانی، امین معین، فرزاد جهانبازی و میلاد فاضلی بازیگران این نمایش هستند.

فرجی گفت: علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند از ۱۵ تا ۱۹ مهر ۹۸ رأس ساعت ۱۷ به آمفی تئاتر فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ف

نمایش بوکا در فارسان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.