هاشمی: لیگ آینه تمام قد فدراسیون بسکتبال است/ سازمان لیگ باید زیر نظر فدراسیون کار کند

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: لیگ آینه تمام قد فدراسیون است و باعث دیده شدن تیم‌ها می‌شود.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیگ برتر بسکتبال گفت: امسال چند تیم به لیگ برتر اضافه شده اند و همین باعث می‌شود کیفیت مسابقات بالا رود. کمیت باعث می‌شود کیفیت هم افزایش پیدا کند. به نظر من فدراسیون بسکتبال باید برای همه تیم‌ها شرایط یکسانی را به وجود بیاورد تا همه باشگاه‌ها بتوانند دیده شوند.


بیشتر بخوانید: پیروزی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در چهارمین دیدار تدارکاتی


او افزود: زمانی که که رقابت‌ها به صورت زنده پخش شود باعث می‌شود حامی مالی بیشتری وارد لیگ برتر شوند. لیگ آینه تمام قد یک فدراسیون است. هر چقدر لیگ برتر از لحاظ کیفیت بالاتر باشد باعث می‌شود تیم ملی قدرتمندی هم داشته باشیم. این موضوع کاملاً به نفع فدراسیون بسکتبال است.

هاشمی سرمربی تیم مهرام درباره نظارت مستقیم سازمان لیگ بسکتبال بر روی مسابقات هم گفت: این یک امر بدیهی است. سازمان لیگ برتر بسکتبال باید تمام رقابت‌ها را زیر نظر فدراسیون برگزار کند.


بیشتر بخوانید: شاهین طبع: برخی افراد انتظارات را از تیم ملی بسکتبال بالا برده بودند


سرمربی تیم بسکتبال مهرام همچنین درباره وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با بودجه‌ای که باشگاه مشخص کرده و با توجه به این که مهرام در این چند سال اخیر همیشه قهرمان شده است چند بازیکن را به خدمت گرفته ایم. امسال تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را در ترکیب دارد. با بازیکنانی که داریم مطمئن باشید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار