فن بیان یک ابزار ارتباطی مهم و ضروری هر فرد است

دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره قصه گویی استان یزد گفت: آموزش فن بیان ضمن تقویت مهارت قصه گویی به رقابت و مهارت‌های ارتباطی کمک بسیاری می‌کند.

فن بیان یک ابزار ارتباطی مهم و ضروری هر فردا استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید حسین پیغمبری دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره قصه گویی استان یزد گفت: همزمان با روز جهانی کودک در دومین نشست علمی تخصصی جشنواره قصه گویی، گفت: فن بیان یک مهارت مهم و ضروری است انسان‌ها همواره در حال ارتباط با یکدیگر هستند و بیان ما مهمترین ابزار ارتباطی ما محسوب می‌شود در نتیجه همه افراد نیازمند یادگیری فن بیان هستند.

او افزود : آموزش هر مهارتی از جمله فن بیان بهتر است از دوران کودکی شروع شود زیرا یادگیری در این دوره سریعتر، عمیق‌تر و ماندگار‌تر انجام می‌شود.

دبیر برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی استان یزد گفت: علاقه‌مندان به قصه گویی شیوه پرورش بیان و نقش آن در انتقال مفاهیم کلامی و مکتوب را آموزش دیدند.

 پیغمبری ادامه داد:  در این نشست تخصصی  به منظور بالابردن سطح آگاهی و دانش‌افزایی قصه‌گویان، مربیان و علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی  گواهینامه‌ آموزشی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد اهدا شد.

 بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش استانی ۱۶ مهرماه آغاز و ۲۲ مهرماه دریزد به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ی

آموزش فن بیان  مهارت‌های ارتباطی را تقویت می کند

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار