بازدید کودکان دبستانی از اماکن گردشگری و تاریخی بافق

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، دانش آموزان دبستان ابتدایی ۲۲ بافق از اماکن تاریخی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، دانش آموزان دبستان ابتدایی ۲۲ بهمن با حضور در بافت تاریخی شهر بافق از اماکن تاریخی وموزه وحشی بافقی و کاروانسرای میدان خان بازدید کردند.

او افزود: دانش آموزان در این بازدید که همراه با برگزاری کارگاه سفال گری و کار با گل در اداره میراث فرهنگی شهرستان برگزار شد زیر نظر مربی سفال گری شهرستان بافق به خلق ایده‌ها وآرزو‌های خود در قالب احجام گلی پرداختند.

رنجبر ادامه داد:کمال‌الدّین یا شمس‌الدّین محمّد وحشی بافقی یکی از شاعران نامدار سدهٔ دهم ایران است که در سال ۹۳۹ هجری قمری در شهر بافق از توابع یزد چشم به جهان گشود.

 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق افزود: وحشی بافقی غزل‌سرای بزرگی بود و در غزلیات خود از عشق‌های نافرجام، زندگی سخت و مصائب و مشکلات خود یاد کرده‌است.

همچنین در حاشیه این برنامه آموزش جامع در خصوص زندگی شاعر وحشی بافقی از سوی دفتر اطلاع رسانی گردشگری شهر به دانش آموزان حاضر داده شد.

انتهای پیام/ی

دانش آموزان دبستانی از اماکن گردشگری و تاریخی بافق بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار