ثبت نام بیش از ۲۵ هزار زائر اربعین حسینی از منطقه کاشان در سامانه سماح

رئیس اداره حج و زیارت کاشان گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با افزایش ۵۰ درصدی در سامانه سماح ثبت نام کردند.

عباس نیکونیا، رئیس اداره حج و زیارت کاشان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: بحمدالله امسال برگزاری راهپیمایی ایام اربعین حسینی با اقبال عمومی مردم دارالمومنین کاشان صورت گرفته است بطوریکه در سال گذشته مجموع زائران ثبت نام کننده در سامانه سماح ۱۶ هزار نفر بودند، اما امسال تا امروز که ۱۰ روز به اربعین مانده است ۲۵ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند.

او، افزایش ۵۰ درصدی زائران ثبت نام زائران کاشانی اربعین حسینی در سامانه سماح را نسبت به سال گذشته تا به امروز تاکید کرد و گفت: متقاضیان، ثبت نام خود را در درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات دهی مناسب به روز‌های آخر و نزدیک ایام اربعین موکول نکنند.

به گفته او، متقاضیان سفر اربعین حسینی می‌توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل یا حتی از طریق اینترنت خانگی به این سامانه وصل شوند و عملیات نام نویسی را به آسانی انجام دهند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان، با اشاره به تردد زائرین اربعین حسینی از مرز‌های مهران، چزابه و شلمچه در نهایت آرامش و نظم تصریح کرد: به زائران توصیه می‌شود که حتما با در دست داشتن گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار ۶ ماه برای سفر هوایی و ۳ ماه برای سفر زمینی به مرز‌ها مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/م
 

افزایش ۵۰ درصدی ثبت نام بیش زائران کاشانی اربعین در سامانه سماح

برچسب ها: اربعین ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.