دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت :ما نباید انواع برنامه های متنوع را فقط در هفته برگزاری جشنواره داشته باشیم ، بلکه باید در طول سال برنامه ها ادامه داشته باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در آیین سپاس از تلاشگران سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت : بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در یک نظرسنجی گسترده در خصوص جشنواره شرکت کردند .

او با اشاره به استقبال گسترده از جشنواره امسال گفت :ما امسال شاهد ثبت رکورد جدیدی در داوطلبان شرکت و عوامل اجرایی جشنواره بودیم که اگر دبیرخانه در طول سال فعال باشد این افراد می توانند به دبیرخانه کمک کنند .

 دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان افزود:ما نباید  برنامه های متنوع را فقط در هفته برگزاری جشنواره داشته باشیم ، بلکه باید در طول سال این برنامه ها  متنوع ادامه داشته باشد.

تابش در خصوص برنامه های جنبی جشنواره سی و دوم گفت : امسال در ۳۴ شهر کشور و ۱۴۳ نقطه محروم در سراسر کشور برنامه اکران فیلم های کودک و نوجوان انجام شد. ما در جشنواره با افتخار میزبان جمعی از توان خواهان بودیم ، اتفاق خیلی خوبی که با پیگیری های آقای علی عباسی انجام گرفت.

او ضمن اشاره به نقش پر رنگ رسانه ها در انتشار اخبار جشنواره گفت : تشکر ویژه از خبرنگاران و عکاسان نوجوان دارم که رکورد جدیدی خلق کردند و با اطلاعات بسیار خوبشان فیلمسازان را شگفت زده کردند.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان ادامه داد :امسال برای اولین بار جشنواره به موضوع اکران و نو آوری در عرضه فیلم ها توجه کرد و تهیه کنندگان فیلم ها در جلسات تخصصی بسیار از این موضوع استقبال کردند.

تابش در پایان گفت: داوران کودک و نوجوان هم با نگاه ارزشمند خود و آرای متفاوتی که نشان از سلیقه و حسن انتخاب داوران داشت عملکرد بسیار خوبی داشتند.

 

انتهای پیام/ش

آیین سپاس عوامل اجرای جشنواره فیلمکودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.