دلفی: برای بهتر شدن نیاز به حمایت داریم/ ویلموتس گفته که به تمام بازیکنان بها می‌دهد

مهاجم تیم ملی فوتبال امید گفت: بچه‌ها با روحیه در تمرین حضور یافتند و برای بهتر شدن نیاز به حمایت داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس دلفی مهاجم تیم ملی فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: امکانات خوبی برای ما فراهم کردند و بچه‌ها با روحیه در تمرین حضور یافتند و برای بهتر شدن نیاز به حمایت داریم.

او در ادامه افزود: من با بازی همه بازیکنان آشنایی دارم. اول فصل مصدوم بودم و به همین خاطر برای تیمم زیاد بازی نکردم و امیدوارم بتوانم در آینده برای تیمم بازی کنم.

دلفی در خصوص سرمربیگری حمید استیلی بیان کرد: استیلی به دلیل آشنا بودن با تمامی بازیکنان کمک زیادی به ما می‌کند.

دلفی درخصوص صحبت‌های اکبر محمدی که گفته بود فرهاد مجیدی برخی از بازیکنان را نمی‌شناخت گفت: مجیدی من را می‌شناخت و به دلیل اینکه فقط در فیفا دی در اردو‌ها حضور داشتم اطلاعی در این مورد ندارم و یکبار با فرهاد مجیدی کار کردم.

دلفی درباره دعوت امید نورافکن (کاپیتان تیم ملی امید) به اردوی تیم بزرگسالان گفت: همه بچه‌ها با شنیدن این خبر روحیه گرفته اند و با قدرت در تمرینات شرکت می‌کنند تا به تیم بزرگسالان دعوت شوند. ویلموتس گفته که به تمام بازیکنان بها می‌دهد و شاهد این هستیم که برخی از بازیکنان جوان که سابقه حضور در تیم ملی را نداشته اند به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند و این موضوع باعث خوشحالی تمامی بازیکنان است.

او در خصوص گروه ایران خاطر نشان کرد: در گروه سختی قرار گرفته ایم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: نورافکن به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شد


انتهای پیام/

اظهارات دلفی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار