لزوم توجه مسئولان به مشکلات دوچرخه سواری در اهواز

مدیر گروه دوچرخه سواری اکسین اهواز به تشریح مشکلات دوچرخه سواری در شهر اهواز پرداخت.

دیلمی مدیر گروه دوچرخه سواری اکسین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوچرخه سواری در اهواز با مشکلات بسیار زیادی روبرو است که از جمله این مشکلات می‌توان به نبود مسیر‌های دوچرخه سواری برای تردد‌های روزانه و تفریح و ورزش و نبود ایستگاه‌های دوچرخه سواری برای عموم اشاره کرد.

او افزود: متاسفانه اکثر نگاه‌ها به دوچرخه در اهواز تفریحی است که در حقیقت اینگونه نیست و با توجه به ترافیک‌های سنگین خیابان‌های کوچک در اهواز  دوچرخه می‌تواند وسیله حمل و نقل بسیار ارزانی باشد که به کاهش ترافیک کمک بسزایی می‌کند هم می‌تواند در صرف جویی در زمان بسیار مفید باشد.

دیلمی ضمن بیان اینکه دوچرخه پاکترین وسیله حمل و نقل عمومی جهان است بیان داشت: دوچرخه سواری می‌تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی محیط زیست ایفا بکند، اما در اهواز از این وسیله نقلیه بسیار ارزشمند غافل شده ایم در صورتی که در شهر‌های بزرگ ایران، دوچرخه سواری به سرعت در حال پیشرفت است.

مدیر گروه دوچرخه سواری اکسین اهواز  گفت: نبود یک سازمان مشخص برای پیشرفت دوچرخه سواری در اهواز باعث شده که هیچکس به این مبحث مهم توجه‌ی نداشته باشد.

انتهای پیام/م

اهواز ایستگاه‌های دوچرخه سواری ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
اهواز چی داره که این رو داشته باشه ، ما این همه خاک حاصل خیز داریم تو اهواز پارکهای بزرگ داریم ولی توی کدوم یکی از این پارک درخت با ارزش کاشتن ؟؟؟ بجای این همه درخت زباله و حساسیت زا میتونستن نارنج و امسال این رو بکارن مثل شیراز مثل اصفهان مثل اکثر شهر های مازندران . ما خوزستانی ها از همه چیز مهرومیم حتی انسانیت .