روحانی: باید به فکر کاراته وان بعدی باشیم

مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: کاراته وان روسیه با نتایج درخشانی به پایان رسید و از اکنون باید به فکر مسابقات آتی برای کسب امتیازات لازم برای رسیدن به المپیک باشیم.

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات کاراته وان روسیه از سطح بالایی برخوردار بود و تمام کشور‌ها و بازیکنانشان آمده بودند تا امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را بدست آورند، به همین خاطر همگان با تمام قدرتشان در این جدال شرکت کرده بودند. از لحاظ کمی و کیفی شاهد رقابت‌های بسیار خوب و مطلوبی بودیم و این مسئله کار را برای همه کاراته کاهای دنیا و مربیان دشوار کرده بود.

کسب سهمیه المپیک هزینه زیادی برای  فدراسیون کاراته دارد

او تصریح کرد: اعزام ملی پوشان به مسابقات متعدد برون مرزی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هزینه زیادی برای فدراسیون دارد و از طرفی این مسابقات متعدد که در فاصله زمانی کوتاهی از یکدیگر برگزار می‌شوند فشار کار را بر روی همه کشور ها بیشتر می‌کند. باید بدن بازیکنانمان را برای تمام مسابقات آتی در آمادگی لازم نگه داریم و با توجه به شرایط برای کسب امتیازات لازم جلو برویم.

روحانی افزود: در این مسابقات مهم‌ترین هدف ما کسب امتیاز است و اکنون که کاراته وان روسیه به پایان رسیده، باید به فکر مسابقات بعدی باشیم تا با تمام توانمان شرایط خوبی را برای خودمان مهیا کنیم و به موقعیت‌های محکم تری برسیم.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه گفت: از لحاظ کاری در مسابقات روسیه عملکرد خوبی داشتیم به خصوص در اوزانی که شانس کسب سهمیه برای ما وجود داشت و کاراته کارانمان هم توانستند در سه وزن مختلف به مدال طلا، نقره و برنز برسند. تنها کشوری بودیم که ۲ بازیکن فینالیست در رده مردان در ۲ وزن متفاوت داشتیم، بهترین عملکرد را در بین سایر کشور‌ها از خودمان نشان دادیم و از تمام ملی پوشانمان انتظار کسب بهترین نتیجه را داریم.

روحانی تصریح کرد: همه می‌دانند که به هر حال با توجه به شرایط موجود در بحث مسائل مالی مشکلاتی وجود دارد و وضعیت برای اعزام ملی پوشان به خارج از کشور سخت است، اما خدا را شکر همه چیز برای ما مهیا شده و با تمام امکانات اردو هایمان را برگزار می‌کنیم. تمام تلاش‌ها بر این است تا ملی پوشان با خیال راحت، تمام فکر و تمرکزشان را روی کسب سهمیه المپیک بگذارند. در آخر امیدوارم جامعه ورزش کشور حامی کاراته و تیم ملی باشند تا بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.


بیشتر بخوانید: پیروزی کاپیتان سابق کاراته ایران مقابل نماینده بلاروس در رقابت‌های MMA


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار