مردم سفر‌های عادی خود را در ایام اربعین مدیریت کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت:در ایام اربعین مردم باهمکاری لازم سفر خود را مدیریت کنند.

مردم سفر‌های عادی خود را در ایام اربعین مدیریت کنندصفر صادقی راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با بیان اینکه ستاد برای تامین ناوگان احتمال دارد سامانه  شرکت‌های حمل‌و‌نقل را ببندد، افزود: اگر این اقدام انجام شود، امکان اعزام ناوگان وجود نخواهد داشت و تا ۸۰ درصد سرویس‌های عادی انجام نخواهد شد.

او ادامه داد: همزمان با ایام اربعین حسینی، پیش فروش بلیت اتوبوس از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ممنوع است.

معاون حمل و نقل این اداره کل با بیان این‌که همدان ۲۰۰ اتوبوس دارد که به مرز مهران اعزام می‌شود، گفت: ۴۵ دستگاه نیز روزانه به مرز خسروی اعزام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین ۶۰۰ تا ۷۰۰ اتوبوس وارد همدان خواهد شد، افزود: ستاد اربعین استان همدان پیش‌بینی‌های لازم را در نظر خواهد گرفت و نیازمندی‌ها در حوزه حمل‌و‌نقل به ستاد اربعین اعلام شده است.

همدان به عنوان استان معین ،مسوولیت  جابجابی زائران پنج استان مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و قم را به عهده دارد و زائران استان‌های تهران، سمنان و قزوین نیز به شکل گذار از طریق استان همدان به سمت پایانه‌های مرزی هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/ د 

ناوگان حمل و نقل همدان آماده برای پذیرایی از زائران اربعین

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.