تجلیل از خدمات پلیس راه آهن یزد در برقراری نظم و امنیت

مدیر کل راه آهن یزد همزمان با هفته ناجا، در دیدار با فرمانده پلیس راه آهن منطقه از خدمات این قشر در برقراری نظم و امنیت در ناوگان ریلی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مصطفی داوودی  مدير كل راه آهن یزد همزمان با هفته ناجا، در دیدار با فرمانده پلیس راه آهن منطقه از خدمات این قشر زحمت کش در برقراری نظم و امنیت در ناوگان ریلی منطقه تقدیر و تجلیل کرد.

او پلیس را حافظ امنیت و آرامش در فضای ایستگاه‌ها و شبکه ریلی دانست و افزود: پرسنل نیروی انتظامی راه آهن برای حفظ امنیت و آرامش مسافران و همچنین تامین امنیت انتقال محموله‌های صاحبان بار، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند.

سرهنگ کشوری، فرمانده پلیس راه آهن یزد  نیز در این دیدار با بیان اینکه اهمیت و همکاری همه جانبه مدیران راه آهن مایه دلگرمی پلیس است، گفت: نقش پلیس در ایجاد احساس امنیت برای هر منطقه ای، زمانی محیا و کامل می‌شود که بتوان در این راه، با فرهنگ سازی موثر به منظور  رعایت موارد قانونی سفر با قطار، حمل بار و همچنین همکاری به موقع و مناسب تمامی پرسنل شبکه ریلی و مسافران در اطلاع رسانی به نیرو‌های پلیس، از بروز بسیاری از بحران‌ها و مشکلات جلوگیری کرد.

مدیر کل راه آهن یزد در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز پلیس، با نیرو‌های انتظامی منطقه دیدار و با تبریک هفته ناجا از زحمات پرسنل این نهاد  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

نیروهای پلیس راه آهن یزد تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار