قدردانی از مدیر کل راهداری مازندران در همایش روز بتن

در آیین اختتامیه هفدهمین همایش روز بتن از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به جهت اجرای پروژه تعمیر پل ماشالک نوشهر تقدیر و قدردانی گردید.

رضا افضلی سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ضمن اعلام این خبر، گفت: هفدهمین همایش روز بتن، یازدهمین کنفرانس ملی بتن و اولین همایش ملی سنگدانه با حضور اساتید، فعالان صنعت بتن، اعضای انجمن علمی بتن ایران و انجمن شن و ماسه و جمعی از صاحب نظران این حوزه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور برگزار شد.

او افزود: در همایش مذکور از چهار پروژه برتر بتنی تقدیر و قدردانی به عمل آمده که در این میان تعمیر و مرمت پل حادثه دیده ماشالک به عنوان طرح برتر ملی انتخاب گردید.

افضلی گفت: به همین منظور از مهندس عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به کارفرمای برتر برای پروژه یاد شده تقدیر به عمل آمد.

او افزود: در بخشی از لوح تقدیر اهدایی به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران آمده است: نظر به کیفیت مطلوب مدیریت، طراحی و اجرای پروژه تعمیر پل آسیب دیده ماشالک، هیات داوران مسابقه طرح بتنی برتر هفدهمین همایش روز بتن (۱۶ مهر ۱۳۹۸) بزرگداشت استاد احمد حامی، این طرح را به عنوان پروژه برتر انتخاب نموده و این لوح تقدیر را به پاس مشارکت موثر و ارزنده آن کارفرمای محترم برای به ثمر رسیدن پروژه مزبور تقدیم می‌دارد.

سرپرست روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خاتمه گفت: پل ماشالک شهرستان نوشهر بر اثر بارش بی‌سابقه و بی وقفه باران مهرماه پارسال تخریب شد و با اجرای عملیات اجرایی شامل عملیات سنگریزی و درناژ ۴۰۰ متر معکب، عملیات خاکی ۶۰۰ متر مکعب، قالب بندی ۸۵۰ متر مربع، آرماتور بندی ۸۰ تن، کابل هزار و ۳۰۰ کیلو گرم وعملیات بتن ریزی هزار و ۳۰۰ متر معکب با صرف اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد ریال انجام پذیرفت و مجدد زیر بار ترافیک رفت.

انتهای پیام/س

قدردانی از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار