معاون سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

آمریکا با گسستن کانون خانواده، ریشه نقض حقوق بشر را شکل داد

سیده صدیقه حجازی گفت: اگر ما درباره نقض حقوق بشر به دست آمریکا می‌خواهیم صحبت کنیم، ریشه اش را باید در گسسته شدن خانواده در این کشور بیابیم. همین اقدام، ریشه نقض حقوق بشر است.

آمریکا با گسستن کانون خانواده، ریشه نقض حقوق بشر را شکل دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سیده صدیقه حجازی امروز در پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در بوشهر بیان کرد: جبهه نرم آمریکا، غرب و استعمار بسیار قوی‌تر از جبهه سخت آن است بنابراین باید برای حراست از ارزش‌های دینی و ملی خود پایداری به خرج دهیم.

او با ارائه گزارشی از خلاصه نشست کمیسیون حقوق بشر که دیروز برگزارشد، افزود: در نشست این کمیسیون که با حضور دانشجویان و دانشگاهیان برگزار شده بود به بحث و بررسی جنبش‌های آزادی خواه زنان در کشور‌های غربی پرداختیم.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شواری عالی انقلاب ادامه داد: به جرات می‌توان گفت یکی از مباحث جدی فرهنگ غرب، بحث زنان و خانواده است.

او با اشاره به موج گرایش زنان غربی به اسلام بیان کرد: پژوهش‌هایی که خود غربی‌ها انجام داده‌اند، گواه بر این است که جریان مدعی زنان در غرب نه تنها نتوانسته حقوقشان را به آن‌ها برساند، بلکه حقوق دیگری را هم از آنان ضایع کرده است و خانواده‌ها از هم پاشیده شده اند و اکنون چیزی به عنوان خانواده با مفهوم واقعی باقی نمانده است.

معاون امور زنان سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون جریان‌های جدیدی در حال تلاش هستند در بین مردم و نخبگان در جوامع غربی بحث بازیابی خانواده را مد نظر پیگیری کنند.

حجازی افزود: اگر ما درباره حقوق بشر آمریکایی و نقض حقوق بشر به دست آمریکا می‌خواهیم صحبت کنیم، ریشه اش را باید در آمریکا جستجو کنیم همان جایی که ریشه خانواده گسسته شده و زنان و مردان را بی ماوا شده‌اند. به طور دقیق همین اقدام، ریشه نقض حقوق بشر است.

معاون امور زنان سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آن‌ها کاری کردندکه زنان و مردان به جای اینکه کنار هم باشند در مقابل هم قرار گرفته‌اند، به جای رفیق بودن رقیب یکدیگر شده‌اند، به جای همدل شدن، شریک اقتصادی هم شده‌اند و هر کدام برای خود زندگی می‌کنند و راه خودشان را می‌روند.

او گفت: اکنون در جوامع غربی شاهد خانواده‌های غیر متعارفی هستیم که برای آن نتوانسته‌اند راه حلی داشته باشند.

حجازی افزود: حالا غرب تلاش می‌کند تا این فرهنگ را به دیگر جوامع صادر کند و در هر کشوری که آمریکا نفوذ کرده سعی کرده این فرهنگ را جا بیندازد و هیچ تلاشی صرف بازسازی و عمران مناطق جنگ زده نداشته است.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شواری عالی انقلاب بیان کرد: تلاش برای کاهش تعصبات دینی در عربستان در جامعه افغانستان یا جامعه پاکستان و عراق و ... نشان می‌دهد از همان مسیری که در کشور خودشان استفاده کردند، برای سلطه بر مردم در جوامع دیگر استفاده می‌کنند.

حجازی تاکید کرد: اگرمی‌خواهیم در برابر سلطه غرب بایستیم تنها راهش این است که از ارزش‌های دینی و ملی خود پاسبانی کنیم و نسبت به آن پایدار باشیم، چون جبهه نرم آمریکا، غرب و استعمار بسیار قوی‌تر از جبهه سخت آن است.

انتهای پیام/ک

برای مقابله با سلطه غرب باید از ارزش‌های دینی و ملی خود پاسبانی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.