کشف و ضبط بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در مهاباد

رئیس اتاق اصناف مهاباد گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

لاجانی رئیس اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دیروز با تشکیل ۱۰ گروه ۳ نفره متشکل از بازرسان مهاباد، ارومیه، بوکان و میاندوآب، ۱۸ هزار و ۱۵۰ نخ سیگار در جریان بازرسی از یک واحد صنفی کشف و ضبط شد.

او افزود: در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از ۲۵ واحد صنفی سطح شهر بازرسی صورت گرفت که در این زمینه ۸ پرونده تخلف قاچاق پس از سیر مراحل قانونی به ادراه تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.

لاجانی اضافه کرد: همچنین ۱۳۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۱۹ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف مهاباد، ارزش ریالی محموله کشف شده را ۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان مهاباد تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

۱۸ هزار و ۱۵۰ نخ سیگار در مهاباد کشف و ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.