بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفدهم مهرماه ۹۸؛

کشف ۱۰۵ کیلوگرم تریاک و حشیش

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مشخص شد فردی با تشکیل یک باند حرفه ای، در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک را از شهر‌های جنوبی تحویل گرفته و با استفاده از یک دستگاه تریلر، قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور را دارد.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودروی مورد نظر وتوقیف آن در اصفهان شدند.

به گفته او، در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

* کشف ۱۵ کیلوگرم حشیش در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان یک دستگاه اتوبوس برای بازرسی متوقف کردند.

سردار حاجیان ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی بدنی از او ۵ گرم شیره تریاک و شیشه کشف کردند.

سردار حاجیان افزود: در ادامه بازجوئی‌ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین بازرسی از وسایل همراه او ۱۵ بسته حشیش به مقدار تقریبی ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم کشف و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.