برنامه هفته هشتم لیگ آزادگان/ مدعیان به خط شدند

لیگ دسته یک فوتبال مردان جمعه و شنبه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود.

برنامه هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال مردان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ دسته یک فوتبال مردان جمعه و شنبه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود.

در هفته هشتم شهر‌های شیراز، ساوه، ارومیه، رفسنجان، کرج، رشت، تهران و اهواز میزبان مسابقات هستند.

فجرسپاسی شیراز _ سرخپوشان پاکدشت/ ساعت ۱۵ _ ورزشگاه شهید دستغیب شیراز

در اولین دیدار از هفته هشتم لیگ دسته یک مردان، تیم رده پنجمی فجر سپاسی شیراز به مصاف تیم رده هشتمی سرخپوشان پاکدشت می‌رود. این بازی روز جمعه ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود. فجر شیراز می‌تواند با کسب سه امتیاز این بازی به رده‌های بالای جدول صعود کند.

خوشه طلایی ساوه _ آرمان گهر/ ساعت ۱۵ _ ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

در دومین دیدار این هفته تیم رده سومی خوشه طلایی میزبان تیم رده سیزدهمی آرمان گهر خواهد بود. این بازی روز جمعه برگزار می‌شود. نتیجه این دیدار می‌تواند خوشه طلایی ساوه را به صدر جدول برساند.

نود ارومیه _ ملوان بندرانزلی/ ساعت ۱۵:۱۵

در سومین دیدار این هفته تیم رده ششمی نود ارومیه و تیم رده هفدهمی ملوان بندرانزلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار جمعه ۱۹ مهر ماه برگزار می‌شود. تیم ملوان برای ماندن در لیگ دسته یک نیاز به امتیاز این دیدار دارد. نود ارومیه می‌تواند با کسب سه امتیاز این بازی در صورت باخت مدعیان صدر جدول در جایگاه نخست قرار گیرد.

مس رفسنجان _ داماش گیلان/ ساعت ۱۵:۱۵ _ ورزشگاه شهدا رفسنجان

در چهارمین دیدار هفته هشتم تیم رده دومی مس رفسنجان به مصاف تیم رده دهمی داماش گیلان می‌رود. این دیدار روز جمعه برگزار می‌شود. رفسنجانی‌ها که با تیم بادران تهران صدرجدولی هم متیاز هستند، می‌تواند با کسب سه امتیاز این بازی در جایگاه نخست قرار بگیرند.

گل ریحان البرز _ مس کرمان/ ساعت ۱۵:۱۵ _ ورزشگاه انقلاب کرج

در پنجمین دیدار هفته هشتم لیگ دسته یک، تیم رده چهارمی گل ریحان در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم رده یازدهمی مس کرمان خواهد بود. تیم گل ریحان البرز می‌تواند با پیروزی در این بازی جزو سه تیم نخست شود.

سپیدرود رشت _ رایکا بابل/ ساعت ۱۵:۱۵ _ ورزشگاه سردارجنگل رشت

در دیگر دیدار این هفته تیم رده نهمی سپیدرود رشت به مصاف تیم رده دوازدهمی رایکا بابل می‌رود. بازی این ۲ تیم روز جمعه در حالی برگزار می‌شود که هر ۲ تیم اختلاف امتیاز چندانی با یکدیگر در جدول ندارند.

بادران تهران _ آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۵:۱۵ _ ورزشگاه شهدا شهرقدس

در هفتمین دیدار این هفته تیم صدر جدولی بادران تهران میزبان تیم رده هفتمی آلومینیوم اراک است. تیم بادران تهران که با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار دارد برای باقی مانده در صدر باید پیروز این دیدار باشد. این مسابقه روز جمعه برگزار می‌شد.

استقلال خوزستان _ قشقایی شیراز/ ساعت ۱۶:۴۵ _ ورزشگاه تختی اهواز

در دیگر دیدار لیگ آزادگان تیم رده چهاردهمی استقلال خوزستان میزبان تیم رده پانزدهمی قشقایی شیراز است. این ۲ تیم در جدول لیگ تنها یک امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند. این دیدار آخرین مسابقه روز جمعه ۱۹ مهر ماه خواهد بود.

نیروی زمینی _ شهرداری تبریز/ ساعت ۱۵:۱۵

در نهمین دیدار از هفته هشتم که روز شنبه ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود تیم رده شانزدهمی نیروی زمینی به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری تبریز می‌رود. تیم تبریز برای ماندن در لیگ دسته یک نیاز به امتیاز این دیدار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار