در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زائران اربعين به «دفترچه‌بيمه» نياز ندارند

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: زائران در طول مسیر راهپیمایی اربعین، نیازی به پرداخت هزینه و همراه داشتن دفترچه بیمه ندارند.

فوت یک نفر و مراجعه ۶۹۰۰ زائر به کوکب‌های درمانی عراق در روز نخست + مهم‌ترین علل مراجعه زائرانمحمدتقی حلی‌ساز، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به خدمات پزشکی که به زائران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته تعداد درمانگاه‌ها و تجهیزات را ۳۰ درصد افزایش دادیم.
 
او در خصوص آمار مراجعان زائران اربعین به موکب های درمانی عراق در روز نخست بیان کرد: در روز اول ۶ هزار و ۹۰۰ مورد مراجعه به مراکز درمانی هلال احمر در کشور عراق داشتیم و زائران خدمات مختلفی از جمله پانسمان، گچ گیری، ویزیت قلب، ویزیت پزشک عمومی و تزریقات سرم را دریافت کردند.

مهم‌ترین علل مراجعات زائران به مراکز درمانی در راهپیمایی اربعین

حلی‌ساز تصریح کرد: مهم‌ترین علل مراجعات زائران در مسیر راهپیمایی اربعین به موکب‌های درمانی به دلیل خستگی درد اسکلتیو عضلانی، گرفتگی عضلات، تاول در پاها، عرق سوز شدن به دلیل گرمای هوا و مشکلات گوارشی  است.
 
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پایان گفت: زائران در طول مسیر راهپیمایی اربعین، نیازی به پرداخت هزینه و همراه داشتن دفترچه بیمه ندارند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار