تردد زوار از مرز خسروی افزایش یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به روند افزایش زوار از مرز خسروی، نیازمند هماهنگی و اتخاذ تصمیمات متناسب با آن از سوی دو طرف هستیم.

تردد زوار از مرز خسروی افزایش یافته استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ابراهیم الهی‌تبار امروز در جلسه تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مرز رسمی خسروی که با حضور مسئولان عراقی برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌ها و هماهنگی‌های طرف عراقی برای تردد زوار، اظهار داشت: با توجه به روند افزایش زوار از مرز خسروی، نیازمند هماهنگی و اتخاذ تصمیمات متناسب با آن از سوی دو طرف هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های طرف عراقی برای تامین امنیت و پذیرایی از زائران و خدمات رسانی به آن‌ها، گفت: با توجه به افزایش تردد زائران نیاز به برگزاری این جلسه با طرف عراقی برای تسهیل در امر تردد زائران بودیم.

قاسم الجبوری عضو شورای استان دیالی و مسئول ستاد زائران اربعین نیز با عذرخواهی از بسته شدن مرز خسروی برای چند روز، بیان کرد: به‌خاطر توقف چهار روزه‌ای که در تردد زائران اربعین حسینی از مرز منذریه به دلیل اعتراض‌های بغداد پیش آمد ناراحت هستیم و عذرخواهی می‌کنم.

الجبوری افزود: ما مسئول تامین امنیت زائران هستیم و از این رو با افزایش تعداد زائران در روز‌های آینده نیز مشکلی نداریم و اتوبوس‌ها و هماهنگی‌های لازم برای پذیرش و انتقال زائران انجام شده  اگر زائران در ساعات اولیه صبح به مرز خسروی برسند و تردد آن‌ها در ساعات اولیه صبح از هفت صبح آغاز شود، شاهد ازدحام زائران نخواهیم بود ما ظرفیت پذیرش هر ساعت چهار هزار زائر را داریم.

انتهای  پیام/ز

 

روند افزایش زوار از مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار