استاندار قزوین:

ورزش همگانی، ضامن سلامت جامعه

استاندار قزوین گفت: ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می‌کند و تشویق مردم به ورزش می‌تواند نقش بسزایی در نشاط آنان داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در آیین افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان گفت: بدون شک در جامعه‌ای که مشغله‌های اداری و درگیری‌های روزمره همه ما را از فضای طبیعت و ورزش دور کرده است توجه به فعالیت بدنی می‌تواند در تامین سلامت افراد موثر باشد.

جمالی پور بیان کرد: اگر جامعه به سمت ورزش گرایش بیشتری پیدا کند و خانواده‌ها و کارمندان روزانه چند ساعت و یا چند دقیقه ورزش کنند در مسیر سلامت حرکت خواهند کرد و بسیاری از افسردگی و اضطراب‌ها کاهش خواهد یافت.

او اضافه کرد: یکی از راه‌های تضمین سلامت جامعه توجه به ورزش‌های همگانی است که در این زمینه در سال‌های گذشته کار‌های خوبی در کشور و از جمله استان قزوین هم صورت گرفته و پیاده روی‌های صد‌ها هزار نفری شکل گرفته که بیانگر گرایش مردم به ورزش است.

جمالی پور بیان کرد: اگر کارمندان دولت به ورزش همگانی، توجه داشته باشند و در این فعالیت‌ها بیشتر شرکت کنند با روحیه و نشاط بیشتری در سرکار حاضر می‌شوند و برخورد بهتری با ارباب رجوع خواهند داشت.

او گفت: باید در حوزه دولت ما هم از ورزش کارمندی حمایت و شرایطی را فراهم کنیم تا کارمندان حداقل سه روز در هفته و هر نوبت یک ساعت ورزش کنند تا با نشاط بیشتری در محل کار حاضر شوند.

استاندار با بیان اینکه باید برای گسترش ورزش‌های همگانی در بین مردم تلاش کرد، افزود: باید کارمندان را تشویق کنیم تا ورزش را جدی بگیرند و برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال و در چند نوبت می‌تواند به ترویج فرهنگ ورزش کمک کند.

انتهای پیام/ک

ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار