کاهش ۶ پله‌ای رتبه خراسان شمالی در آمار معتادان

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حرکت استان در راستای کاهش آسیب اعتیاد رو به بهبود است و اینک به رتبه ۱۲ کشوری رسیده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ولی الله حیاتی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: ازپارسال تاکنون در حوزه مواد مخدر توفیقات خوبی داشتیم و تأکید دارم تمامی دستگاه‌های اجرایی باید سهم خود را در سند مبارزه با مواد مخدر استان اجرایی کنند.

حیاتی افزود: برای اجتماعی کردن پدیده مبارزه با مواد مخدر باید سازمان‌های مردم‌نهاد ورود جدی داشته باشند تا با راهکار‌های اجتماعی از بروز این پدیده شوم جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اشارهکرد: خراسان شمالی در ۵ آسیب اجتماعی نزاع فردی، طلاق، خودکشی، قتل و سرقت بالاتر از میانگین کشوری است که برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی باید کاهش این آسیب‌ها و رسیدن به پایین‌تر از میانگین کشوری طی برنامه‌ریزی حداکثر دو ساله باشد.

او خاطرنشان کرد: پرهیز از موازی کاری و اجرای طرح‌های عملیاتی و مدون باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

حیاتی گفت: به‌رغم تمامی محدودیت‌های مالی، اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید منابع اعتباری لازم مربوط به حوزه اجتماعی را پیش‌بینی کند چراکه این حوزه بسترساز عدم توسعه در تمامی زمینه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

کاهش ۶ پله‌ای رتبه خراسان شمالی در آمار معتادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.