وزیر صنعت، معدن و تجارت:

حمایت از تولید نسخه علاج مشکلات کشور است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نسخه علاج مشکلات کشور توجه به تولید بوده و باید از این بخش به صورت ویژه‌ای حمایت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی شهرستان کوثر افزود: تولید برای حل مشکلات مهم کشور از جمله بیکاری، تورم، فقر، حفظ ارزش پول ملی، قطع وابستگی به خارج و جلوگیری از خروج ارز راهگشا است.

او تصریح کرد: در حال حاضر تکلیف ما حفظ وضع موجود تولید و توسعه آن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران در مناطق محروم اقداماتی در حوزه وزارت صنعت انجام گرفته و انتظار می‌رود این حمایت‌ها در نظام بانکی نیز بیشتر شود.

رحمانی بیان کرد: باید از منابع تسهیلات ارزان قیمت از محل تبصره ۱۸ و صندوق کارآفرینی امید در این مناطق بیشتر استفاده شود.

او با بیان اینکه منابع مالی به میزان بالا در اختیار نیست، افزود: باید از منابع موجود نیز استفاده بهینه کرده وبه صورت مناسبی تخصیص داده شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در مناطق محروم در کل کشور با حداکثر تخفیف و حداقل تقسیط در واگذاری زمین به سرمایه گذاران اقدام می‌شود.

رحمانی با اشاره به سرمایه گذاری‌های انجام گرفته در شهرستان کوثر و خلخال در استان اردبیل بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی به طور بالقوه در منطقه کوثر در استان اردبیل وجود دارد، ولی در گذشته سرمایه گذاری‌های اندکی در این شهرستان انجام می‌گرفت.

او تصریح کرد: در حال حاضر حرکت‌های مناسبی آغاز شده و واحد‌های راکد این حوزه با اشتغالزایی اهالی منطقه فعال شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در شهرک صنعتی گیوی نیز در حال حاضر سرمایه گذاران حضور یافته و فعالیت‌هایی در این زمینه آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

تولید برای حل مشکلات مهم کشور راهگشا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار