رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد خبرداد:

رکابزنان یزدی، فاتح روز نخست لیگ برتر دوچرخه سواری

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد گفت: در روز نخست آخرین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده کشور، رکابزنان پیشگامان طلا و برنز این رقابت ها را از آن خود کردند.

رکابزنان یزدی، فاتح روز نخست لیگ برتر دوچرخه سواریمجتبی فرهمند، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد، در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان، در روز اول رقابت های لیگ برتر جاده کشور توانستند مدال های طلا و برنز این مسابقات را بدست آورند و در مجموع تیمی نیز قهرمان شوند.

او افزود: در این دوره از مسابقات، مهدی علمایی و حمید بیک خورمیزی رکابزنان تیم دوچرخه سواری، در بخش استقامت و در مسافت ۸۰ کیلومتر، عنوان قهرمانی و سومی را از آن خود کنند.

او با بیان اینکه این مسابقات فردا در بخش تایم تریل در مسافت هشت کیلومتر برگزار می شود، اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری پیشگامان با ترکیب؛ حمید بیک خورمیزی، محمد رجبلو، محمد اسماعیل چایچی، محمد علمایی و علی اصغر موسی زاده و با مربیگری سیدمصطفی سیدرضایی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش جاده، از ۱۷ مهرماه شروع شده و به مدت سه روز با حضور ۱۲ تیم و ۶۰ ورزشکار برگزار می‌شود.

استان یزد ۴۸ هیئت ورزشی و افزون بر ۶۵ هزار بیمه شده زیر پوشش، در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/ غ

رکابزنان یزدی در روز نخست لیگ برتر دوچرخه سواری کشور خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار