۱۴ گل و ۴ مصدوم روی دست ویلموتس/ مرد بلژیکی نگران بازی با بحرین

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در مقابل کامبوج با نتیجه ۱۴ بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران امشب دومین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ۱۴ گلی که کریم انصاری فرد (۴گل) سردار آزمون (۳گل) محمد محبی و مهدی طارمی (۲گل) محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و مهرداد محمدی به ثمر رساندند ۱۴ بر صفر شکست بدهد.

این پیروزی شیرین در شرایطی رقم خورد که آسیب دیدگی برخی بازیکنان کلیدی تیم ملی نگرانی‌هایی را برای مارک ویلموتس در آستانه بازی با بحرین ایجاد کرده است.

اشکان دژاگه که در فهرست ابتدایی تیم ملی برای دیدار با کامبوج قرار داشت پیش از شروع بازی دچار اسیب دیدگی شد و جای خود را به محمد محبی ۲۰ ساله داد.

وضعیت مرتضی پورعلی گنجی هم که در نیمه دوم بازی در برخورد با کئو سوکسلا از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد پس از عکسبرداری مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: ایرانی‌ها با گلزنی به کامبوج چه جایگاهی کسب کردند؟


سردار آزمون هم که مقابل شاگردان فلیکس دالماس و کیسوکه هوندا موفق به هت تریک کردن شد از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و جای خود را به مسعود شجاعی داد.

رامین رضائیان دیگر بازیکن آسیب دیده تیم ملی در جریان بازی با کامبوج بود. او در نیمه دوم در برخورد با بازیکن حریف از ناحیه دندان و فک مصدوم شده و بلافاصله پس از اتمام دیدار همراه یکی از اعضای کادرپزشکی تیم ملی به بیمارستان رفت.

مجید حسینی، دفاع وسط تیم ملی که هم در بازی هفته اخیر ترابوزان اسپور ترکیه مقابل ریزه اسپور دچار آسیب دیدگی شد تا حد زیادی مشکلش رفع شده و به نظر می‌رسد می‌تواند تیم ملی را در دیدار با بحرین همراهی کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
آقا این چه وضعشه دیگه!!
آخرین اخبار