سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیم

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: خواستار اعمال سیاست‌های سختگیرانه نسبت به مسکن مهر شد و گفت: سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیم.

سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدحسین صادقی خواستار اعمال سیاست‌های سختگیرانه نسبت به مسکن مهر شد و گفت: سلامت مردم را نباید به مخاطره بیندازیم.

اوبر بازرسی و استانداردسازی آسانسورهای بیمارستان امام رضا (ع) تاکید کرد و گفت: اگر در برابر این موارد قُرص و محکم بایستیم، بهتر از آن است که در آینده تلفات جانی داشته‌باشیم و حسرت بخوریم که چرا اقدامی نکردیم.

او بر حمایت از صنایع و تولیدکنندگان نوپا تاکید کرد و گفت: در صنایع و محصولاتی که برند استان محسوب می‌شوند، سخت‌گیری کنید و مماشات نکنید تا خود را به درجه مطلوب استاندارد برسانند.

دادستان کرمانشاه، افزایش آگاهی‌های عمومی و مطالبه‌گری مردم را بسیار مهم دانست و گفت: حوادث ناشی از رعایت نکردن استاندارد را به مردم اطلاع رسانی کنید تا آن‌ها هم موقع خرید به دنبال مهر و برچسب اداره کل استاندارد بگردند.

صادقی  با تاکید بر اینکه هیچ درجه از فساد را تحمل نمی‌کنیم، افزود: برنامه‌های رئیس قوه قضاییه مبنی بر فساد ستیزی، اقدامات جهادی سربازان این دستگاه و خدمات مثبت و موثر آن‌ها در این زمینه، موجی از امید در مردم ایجاد کرده که نویدبخش فردایی روشن‌تر است.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اعمال سیاست‌های سختگیرانه نسبت به مسکن مهر

برچسب ها: استاندارد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار