در مرز خسروی مشکلی نداریم /مشکل کمبود اتوبوس در داخل عراق است

دبیرستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: ما در مرز خسروی مشکلی نداریم و مشکل ما کمبود اتوبوس در داخل عراق است که امروز نیز ۱۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر را به مرز منذریه عراق منتقل کردیم تا کار جابجایی زائران با سرعت بیشتری انجام شود.

در مرز خسروی مشکلی نداریم مشکل کمبود اتوبوس در داخل عراق استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دبیرستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: ۲۰ هزار تن از زائران اربعین حسینی (ع) پنجشنبه‌شب در شهرستان قصرشیرین اسکان یافته و خدمات لازم به آن‌ها از سوی موکب‌ها ارائه شد.

مسعود بهرام‌نژاد گفت: با توجه به محدودیت زمانی تردد و اینکه خروج زائران از مرز رسمی خسروی از هفت صبح تا ۱۶ بعدازظهر انجام می‌شود پس از اتمام ساعت‌کاری روزانه برای تمامی زائرانی که در مرز خسروی و قصرشیرین مانده‌اند از سوی موکب‌ها وعده‌های شام و ناهار و خدمات اسکان ارائه می‌شود.

او اظهار داشت: همچنین به منظور پیشگیری از ازدحام و شلوغی در مرز خسروی مسیر تردد زائران بسته به شرایط موجود از جاده اسلام‌آبادغرب تا مرز خسروی در برخی ساعات بسته به صورت موقت بسته می‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: شب گذشته به دلیل ازدحام زائران برای چند ساعت مسیر اسلام‌آبادغرب بسته شد و صبح امروز دوباره مسیر باز شد و باز هم تا غروب این شرایط در برخی ساعات اعمال می‌شود.

او گفت: از صبح امروز نیز عزیمت زائران در جریان است و اکنون مشکلی نداریم، اما با ازدحام جمعیت و افزایش زائران در ظهر روبرو خواهیم شد.

انتهای  پیام/ز

 

امروز نیز عزیمت زائران در مرز خسروی در جریان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار