استراماچونی: غرب درباره ایران اشتباه فکر می‌کند/ در شهرآورد خیلی به برد نزدیک بودیم

سرمربی استقلال گفت: از زمان حضورم در ایران متوجه شدم که غرب درباره ایران اشتباه فکر می‌کند و درک درستی از زندگی در ایران ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق اینتر و کنونی استقلال ایران درباره حضورش در این تیم بیان کرد: استقلال در ایران ۲۵ میلیون هوادار دارد و از زمان حضورم در ایران آنقدر عکس سلفی گرفتم که در عمرم عکس نگرفته بودم. هواداران استقلال با این تیم زندگی می‌کنند و حتی بانوان ایرانی نیز در تمرینات تیم حضور پیدا می‌کنند. از زمان حضورم در ایران متوجه شدم که غرب درباره ایران اشتباه فکر می‌کند و درک درستی از زندگی در ایران ندارند.


بیشتر بخوانید: هافبک جنجالی عراق حوالی استقلال!


او در مورد شکست در شهرآورد (دربی تهران) گفت: این یک دیدار کلاسیک بین ۲ تیم است. فکر می‌کنم نباید آن اتفاق در دقایق پایانی رخ می‌داد و ما در این دربی خیلی نزدیک به برد بودیم.

سرمربی ایتالیایی استقلال در پایان درباره مشکلاتی که در ابتدای فصل برایش بوجود آمد و او نتوانست از ایران خارج شود، گفت: مشکلات آسانی نبود، اما با کمک سفارت ایتالیا و وزرات خارجه ایران این مشکلات حل شد. اکنون تمام تمرکز من روی تیم استقلال است تا مشکلات را برطرف کنم و به شرایط خوب برسیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار