انتقال ۵۳ زائر مصدوم از عراق به مرزشلمچه

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۵۳ نفر از زائرانی که در حوادث مختلف رانندگی در خاک عراق مصدوم شده‌اند از مرز شلمچه به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر منتقل شدند.

انتقال ۵۳ زائر مصدوم از عراق به مرزشلمچه

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امین منصور سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۵۳ زائر مصدوم ، اجساد پنج زائر فوت شده و ۲ مصدوم نخاعی نیز از مرز شلمچه به ایران منتقل شدند.

او افزود: با استقرار ۲ کد اتوبوس آمبولانس و ۱۵ کد آمبولانس در نقطه صفر مرزی شلمچه مصدومان حوادث مختلف در خاک عراق به بیمارستان های شهیدبهشتی، طالقانی آبادان  ومعرفی زاده خرمشهر منتقل شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان جزئیات بیشتری از حوادث رخ داده در خاک عراق برای زائران اربعین ارائه نکرد اما گفت:به دلیل تعداد زیاد مصدومان برخی از مصدومان به بیمارستان های شرکت نفت  و ۱۷ شهریور آبادان منتقل شدند.

منصور افزود:بیشتر مصدومان از استان فارس هستند.

حرکت خودجوش زائران اربعین حسینی از روزهای آغازین ماه صفر به سمت گذرگاه های مرزی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر شروع شده و در چند روز مانده به روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران و اصحاب آن حضرت ، به اوج خواهد رسید.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ د

انتقال مصدومان به مرزبین المللی شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.