تاریخ سازی برادران تاچیبانا پس از ۳۰ سال در تیم ملی

میلاد و مهرداد محمدی، ۲ برادر پس از ۳۰ سال در تیم ملی فوتبال ایران بازی کردند تا تاریخ سازی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی توانست با نتیجه ۱۴ بر صفر کامبوج را شکست بدهد که در این بازی کریم‌ انصاری فرد (۴گل) سردار آزمون (۳گل) مهدی طارمی و محمد محبی (۲گل) محمد حسین کنعانی زادگان، مهرداد محبی و احمد نوراللهی در این دیدار برای ایران گلزنی کردند.

با ثبت این نتیجه از سوی شاگردان مارک ویلموتس سومین پیروزی پرگل تاریخ تیم ملی ایران رقم خورد و نتیجه خوبی کسب کرد. نکته جالب این مسابقه، بازی کردن همزمان میلاد  و مهرداد محمدی بود.  


بیشتر بخوانید: آزمون و بازهم هت تریک/ مسی ایرانی به دنبال دایی


در مسابقه با کامبوج، سرمربی تیم ملی نام مهرداد محمدی را برای حضور در دفاع چپ در ترکیب ۱۱ نفره قرار داد و در دقیقه ۷۴ مهرداد محمدی به جای محمد محبی وارد میدان شد تا یک رکورد بعد از ۳۰ سال تکرار شود. این ۲ برادر برای نخستین بار درترکیب تیم ملی بازی کردند و بیش از این، در تیر ماه سال ۱۳۶۸، مرتضی و مهدی فنونی زاده به طور همزمان در ترکیب ایران مقابل چین حضور داشتند. این مسابقه که در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۰ برگزار می‌شد در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایرانی‌ها پایان یافت.

مهرداد محمدی در دقیقه ۸۴ مسابقه توانست از پاس عالی مسعود شجاعی نهایت استفاده را ببرد و با ضربه‌ای بسیار محکم گل سیزدهم ایران را به ثمر برساند. بعد از این گل میلاد برای انجام خوشحالی برادر خود را در آغوش گرفت و صحنه جالبی رقم خورد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار