فرماندار حمیدیه:

استقبال مردم از کاروان های پیاده روی اربعین حسینی بی نظیر است

سرپرست فرمانداری حمیدیه با صدور پیامی از استقبال مردم این شهرستان از کاروان‌های پیاده روی اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در پیامی از استقبال باشکوه مردم حمیدیه از کاروان‌های پیاده اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال مردم شهرستان حمیدیه در امر پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بویژه کاروان چند هزار نفری مشایه اهواز سهیم و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، برگ زرین دیگری را در کارنامه این شهرستان به ثبت رساندند.

او افزود: مردم حسینی شهرستان همچون سال‌های گذشته کار اسکان زائران در مساجد و حسینیه‌های شهر و روستا‌های تابعه حمیدیه و نیز برگزاری مواکب و ایستگاهی‌های صلواتی در مسیر‌های تردد زائران به نحو احسنت انجام دادند.

هاشمی اظهار کرد: تمام تلاش مردم ولایتمدار حمیدیه و ستاد اربعین حسینی این شهرستان انجام وظایف با هدف جلب رضایتمندی زائرین و خدمات مناسب به مهمانان اربعین حسینی است.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در پایان ضمن تسلیت به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی، از استقبال پرشور و باشکوه مردم حسینی و ستاد اربعین این شهرستان در پذیرایی از کاروان چند هزار نفری مشایه و همچنین یگان‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بخاطر تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه

انتهای پیام/گ

قدردانی فرماندار حمیدیه از پذیرایی مردم از کاروان های اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.