امام جمعه آبادان؛

اربعین یک فرصت خاصی است باید بهترین شکل اجرا شود

امام جمعه آبادان گفت:مسئولین و مردم باید در کنار هم برای خدمت رسانی به زائران حسینی جهاد گونه و جهادی تر کار کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت السلام مسلمین ابراهیمی امام جمعه آبادان گفت مسئولین و مردم باید در کنار هم برای خدمت رسانی به زائران حسینی جهاد گونه و جهادی تر کار کنند.

او امسال تا امروز جمعیتی که برای پیوستن به پیاده روی اربعین در مرز حضور پیدا کردن چندین برابر سالهای گذشته است که باید کارهای پبیشتری انجام داد.

ابراهیمی امام جمعه آبادان در ادامه افزود: هفته عقیدتی سیاسی ارتش است و این روز رو به کادر ارتش تبریک گفت و از نقش مهم عقیدتی سیاسی در کشور مطرح کرد و همگام با تمامی نیروهای کشور در تکنولوژی و پیشرفت کشور معنویت و هوشیاری، دفاع از حرمین سوریه و تربیت نیروهای انقلابی است.

حجت السلام مسلمین ابراهیمی پوردر ادامه سخنان خلاصه ای از سخنان رهبر معظم که با نخبگان داشتن که از ۱۳۷۹ جنبش نرم افزاری و استقلال علمی بهتر شده و این علم و فرهنگ سبب رشد انسانی است و آمریکاها قابل اعتماد نیستند و ما برای پیشرفت کشور چشم امید آنها نباشیم و پیشرفت ما امروزه به نسبت دو دهه گذشته خوب است ولی قانع کننده نیست و هنوز جای پیشرفت دارد.

در ادامه او از مدیران پالایشگاه آبادان تقاضاکرد کارگران زحمت کش پالایشگاه آبادان که مدت چند ماه حقوق و معشیت خود را دریافت نکردند پرداخت شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.