افزایش ۱۰۰ درصدی تردد‌ها در مرز مهران به ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام ازافزایش ۱۰۰ درصدی تردد‌ها در مرز مهران به ایلام خبر داد.

افزایش ۱۰۰ درصدی تردد‌ها در مرز مهران به ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه  استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت :ازدهام تردد در مسیر ایلام به مهران افزایش چشمگیری داشته که می‌طلبد مردم سفر خود را مدیریت کنند.

او افزود: مسیر تردد زائران از مرز مهران به ایلام از طریق هوایی نیز کنترل می‌شود که این موضوع، آرامش خاطری برای عاشقان اباعبدالله الحسین خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد:ما و همکارانمان در پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی در خدمت زائران هستیم و از طریق صدا و سیما و کانال پلیس ایلام در فضای مجازی، آخرین خبر‌های مربوط به محور‌های مواصلاتی در اختیار زائران قرار می‌دهیم.

او عنوان کرد: انتظار پلیس از مسافران، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های انتظامی و ترافیکی پلیس است.

سرهنگ همتی زاده بیان کرد: پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، توجه کافی به جلو و رعایت حق تقدم، عامل پیشگیری بسیاری از حوادث و سوانح رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان داشتن گواهینامه، مدارک هویتی ومعاینه فنی را لازمه سفر دانست و اضافه کرد: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند واز هرگونه عجله وشتاب هنگام رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

افزایش تردد ها در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.