فرستاده ترامپ: به عربستان کمک می کنیم تا بتواند از خود دفاع کند

برایان هوک مدعی شد که واشنگتن به عربستان سعودی کمک نظامی می‌کند تا این کشور بتواند از خود دفاع کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران ارسال تجهیزات نظامی مدرن و اعزام نیروهای نظامی این کشور به عربستان سعودی را توجیه کرد.

وی در گفتگو با شبکه العربیه با بیان این که واشنگتن و ریاض منافع مشترکی در منطقه دارند تاکید کرد: مهم است که کشورهای منطقه بتوانند به توان بازدارندگی در برابر ایران دست یابند.

هوک در بخش دیگری از مصاحبه خود ادعا کرد که ایران باید مانند دیگر کشورها رفتار کند و گرنه با فشارهای اقتصادی مواجه خواهد بود.

وی با طرح این ادعا که واشنگتن به دنبال مقابله با ایران نیست، افزود: ایران پیشنهاد دیپلماسی ما را رد کرد. حال باید ایران میان انقلابی بودن و سقوط اقتصادش یکی را انتخاب کند.

این مقام آمریکایی تصریح کرد: ما به دنبال دستیابی به توافقی جامع با ایران هستیم، توافقی که تمامی اقدامات این کشور در منطقه را نیز پوشش دهد و در این باره از تلاش‌های کشور‌های اروپایی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، سوریه ، تونس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۰:۰۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مثل آمریکا و عربستان مثل آدم تشنه است که از آب شور دریا می خورد نه تشنگی از بین می رود نه سیر شدن از آب ، بیچاره آل سعود و بدبخت ملت عربستان که باید هزینه تجهیزات نظامی آمریکا را پرداخت کنند ودوباره تحویل کارخانه ذوب دهند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
هی برایان هوک چندگاوشیرده گیر آورده ای؟! نه؟؟؟تجهیزات مدرن که ادعا کرده ای همان سامانه های پاتریوت هستند؟!!! که حریف 10 پهپاد رزمندگان یمنی نشدند؟! شما خودتان در حال فرار روبه جلو هستید و بزرگترین اتاق عملیات خود را از العدیدقطر به کالیفرنیا انتقال دادید حال مدعی هستید که به کمک عربستان صعودی آل سقوط خواهید شتافت؟!
چرا؟! در روز حمله به تاسیسات آرامکو نتوانستید از عربستان دفاع کنید؟! هان؟؟؟ برایان هوک جناب خودتان یانکی هستید و یا اعراب جاهل وهابی-سلفی را یانکی فرض کرده اید صدالبته که از ماقبل رئیس گاوچرانتان این اعراب وهابی-سلفی را ملقب به گاوهای شیرده فرموده بودند..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
فشارهای اقتصادی که راجع به آن اظهارات سخیف فرموده اید مساوی با همان فشارهای حداکثری شماست که توسط بزرگترین اندیشکده های آمریکائی صهیونیستی اذعان به شکست آنها کردید؟؟ به سقوط ایرانی فکر کنیم که شما ادعا کرده اید یا نزول لحظه ای و آنی بورسهای نیویورک و اروپا و اعراب منطقه که سرسام آور رو به افول و سقوط ونزول است؟! هان کدامشان؟؟...............یمنی های پابرهنه فقط تاسیسات آرامکو را منهدم کردند50% صادرات عربستان صعودی آل سقوط و ارزش سهام آرامکو و بورسهای آمریکا و اروپا.......را باور کنیم یا ادعائی مضحک که در مورد اقتصاد ایران کرده اید را؟ هان؟.................
آخرین اخبار