رنگرز: برای رسیدن به موفقیت باید نگاهی المپیکی داشته باشیم/ بنا و محمدی جزء بهترین‌ها هستند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به طور حتم برای رسیدن به موفقیت در میدان بزرگی مثل المپیک باید نگاه ما نیز المپیکی باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی و مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: برای رسیدن به موفقیت در المپیک توکیو باید نگاه ما نیز المپیکی باشد. به طور حتم نتایج مطلوب در این میدان بزرگ نیاز به یک بازه زمانی ۶ تا ۸ ساله دارد و ما باید در این مدت به بهترین شکل کار کنیم.

قهرمان جهان تصریح کرد: راه سخت و دشواری را برای کسب نتایج درخشان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو وجود دارد و ما هنوز در رشته فرنگی سه سهمیه المپیک را کسب نکردیم و باید بتوانیم با حضور در میادین گزینشی پیش رو این سهمیه‌ها را کسب کنیم تا با ترکیبی کامل راهی این میدان شویم.


بیشتر بخوانید:غیبت‌ سریالی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی کشور/ کسالت یا اعتراض؟


وی درباره وضعیت محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا و غلامرضا محمدی از بهترین و شایسته‌ترین مربیان ملی هستند. فدراسیون کشتی هم با توجه به تمام چالش‌ها و محدودیت‌های مالی به بهترین شکل از این مربیان حمایت خواهد کرد که البته تاکنون نیز هر آنچه آن‌ها خواستند در حد توان مهیا شده است.

دارنده مدال برنز جهان درباره انتظارات از حسن یزدانی برای کسب مدال طلای المپیک عنوان کرد: اینکه بگوئیم حسن حتما باید در المپیک طلا بگیرد کاملا فکر اشتباهی است چرا که کشتی ورزشی بی رکورد است و نمی‌توان هیچ چیز را پیش بینی کرد، اما به طور یقین یزدانی یکی از شایسته‌ترین کشتی گیران ایران می‌باشد که حالا فشار و استرس زیادی را برای تکرار قهرمانی المپیک روی شانه‌های خود حس می‌کند، اما باید قبول کنیم تکرار موفقیت برای او هیچ قطعیتی ندارد.

رنگرز خاطرنشان کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر با فقدان ثبات مدیریتی و فنی، آسیب‌های فراوانی به کشتی وارد آمده و همواره با تعاریف برنامه‌های یکساله برای کشتی نتوانستیم به آن چیزی که می‌خواستیم برسیم. کشتی نیاز به برنامه ریزی بلند مدت و حمایت همه جانبه دارد تا بتواند به نتایج درخشانی در میادین جهانی و المپیک دست یابد.


بیشتر بخوانید:سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان معرفی شد


انتهای پیام/

صحبت‌های سخنگوی فدراسیون کشتی درباره ورزش اول کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار