کاراته‌کا‌های قمی در دومین مرحله لیگ کاراته وان برسکوی سوم ایستادند

کاراته کا‌های قمی در دومین مرحله لیگ کاراته وان ایران با کسب ۳ طلا و یک برنز قهرمان رده سنی امید شدند،آن‌ها همچنین در رده سنی نونهالان روی سکوی سومی این مسابقات ایستادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،کاراته کا‌های قمی بار دیگر در عرصه کشوری خوش درخشیدند و این بار میدان دومین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان ایران که در شهر بابلسر مازندران برگزار شد، شاهد درخشش آینده سازان کاراته ایران از استان قم بود.

در این مسابقات در رده سنی امید، در کاتای انفرادی سید مجید وکیلی کاتاروی قمی موفق شد مدال برنز را از آن خود کند و در کومیته انفرادی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مهدی آقاجانی از قم با پیروزی بر حریفی از گیلان در دیدار نهایی، صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، مرتضی نعمتی از قم در دیدار فینال از سد حریف اصفهانی عبور کرد و به مقام نخست رسید و در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم سینا عبدالحسینی از قم نیز در فینال با عبور از سد حریفی از مازندران قهرمان شد.

بدین ترتیب تیم کاراته استان قم در پایان مسابقات مرحله دوم کاراته وان در بابلسر با کسب ۳ طلا و یک برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های مرکزی و تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی نونهالان و در کاتای انفرادی، محمد جواد هدیه لو مقام سوم را به دست آورد و در کاتای تیمی تیم استان قم متشکل از سینا دهقانی، محمد جواد هدیه لو و سجاد دهقانی موفق به کسب مدال نقره شد.

در کومیته انفرادی در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم امیر محمد رشید صاحب مدال طلای کاراته وان شد و بدین ترتیب تیم قم توانست در روز اول این دوره از مسابقات در مجموع تیم‌های شرکت کننده کشور در رده سنی نونهالان با کسب یک نشان طلا یک نقره و یک برنز به عنوان سومی دست پیدا کند.

انتهای پیام/ح

قهرمانی کاراته‌کا‌های قمی در دومین مرحله لیگ کاراته وان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار