حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه

شرکت گاز کردستان اعلام کرد سامانه پیامکی صدور صورتحساب گاز بها ؛از اوایل آذر ماه امسال جایگزین قبوض کاغذی مشترکان این استان می‌شود.

حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: حذف قبض کاغذی گاز بها ،با هدف صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، حفظ محیط زیست و کاهش هزینه شرکت‌های خدماتی انجام می‌شود.

احمد فعله‌گری اضافه کرد: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی، ارائه خدمات به ۵۲۳ هزار مشترک این شرکت ارتقا می‌یابد.

او از جمع آوری اطلاعات تلفن همراه بیش از ۴۰ درصد مشترکان این شرکت اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح، با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تماس تلفنی، دریافت ایمیل و یا هنگام مراجعه کنتورخوان، نسبت به جمع‌آوری شماره تلفن همراه و ثبت خوداظهاری مشترکان اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در صورتیکه مشترکان محل سکونت یا کار خود را تغییر داده‌اند، مراحل تغییر نام اشتراک را در سامانه این شرکت ثبت کرده تا علاوه بر تکمیل اطلاعات، بتوانند صورتحساب خود را به صورت الکترونیکی مشاهده کنند.

فعله‌گری یادآور شد: مشترکان از طریق یکی از درگاه‌های اطلاع رسانی از جمله وب سایت و هنگام مراجعه کنتورخوان در شهر‌ها و گازبانان در روستاها، شماره تلفن همراه خود را ارائه داده تا اطلاعات قبض به شماره همراه آنان پیامک شود.

شرکت گاز کردستان به ۵۲۳ هزارمشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری خدمات می‌دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ت

حذف قبوض کاغذی گاز در کردستان

برچسب ها: شرکت گاز ، قبض گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.