رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

رشد ۶۰ درصدی محصولات نانو در دوازدهمین نمایشگاه

نگاهداری گفت: محصولات نانوی ارائه شده توسط دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

۳۰۰محصول دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانوبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
 
در این مراسم بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: یکی از حوزه‌های اصلی که دانشگاه آزاد در آن قابلیت‌های بالایی دارد و در دوره جدید تمرکز مدیریتی بیشتری پیدا کرده، شبکه آزمایشگاهی است؛ بنابراین اتصال شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به مجموعه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتفاق فرخنده‌ای است.

او ادامه داد: تعامل و همکاری با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی دو سال گذشته پیگیری شد و امروز هم برای اینکه ابعاد جدیدی از این همکاری را با قوت بیشتری نسبت به گذشته پیش ببریم، یک تفاهم نامه با فعالیت‌های جدید و متناسب با شرایط جدید امضا شد.

نگاهداری با بیان اینکه تلاش داریم تمامی مراکز آزمایشگاهی دانشگاه آزاد را به شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وصل کنیم، بیان کرد: تحقق این امر نیاز به تسریع در روند دارد. این دانشگاه دستاورد‌های خوبی در حوزه نانو داشته و اکنون با ارائه ۳۰۰ محصول نانو که ۵۰ محصول آن به مرحله بازار و فروش رسیده، در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو حضور یافته است.

او افزود: این حضور فرصت خوبی بود که در خلال برگزاری نمایشگاه نانو بتوانیم تفاهم‌نامه همکاری امضا کنیم و تمرکز بیشتری به اتصال این دو شبکه اجتماعی داشته باشیم.
 
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد تصریح کرد: محصولات نانوی ارائه شده توسط دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است. این موضوع نشان می‌دهد محققان و مراکز تحقیقاتی نانو فناوری دانشگاه آزاد در این حوزه تمرکز و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام داده است.
 
انتهای پیام/
 

۳۰۰محصول دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار