معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

ورود شرکت‌های دانش بنیان در حوزه آلایندگی خزر

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت:  شرکت‌های دانش بنیان در موضوع پسماند و آلایندگی خزر بیشتر ورود کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان مازندران در ساری گفت: لازم است فعالان در شرکت‌های دانش بنیان بیشتر به مسائل پسماند و آلایندگی‌های دریای خزر وورد کنند تا بتوانند این معضلات را به نگاه علمی حل کنند.

او افزود: هرچقدر در این دو حوزه کار شود و به آن توجه شود باز هم نیاز به کار‌های علمی و پژوهشی بیشتر در این بخش‌ها احساس می‌شود.

ابتکار گفت: شرکت‌های دانش بنیان مانند سازمان‌های مردم نهاد قادرند در این زمینه بسیار نقش آفرینی کنند و از این حیث باید کارکرد خود را به نمایش بگذارند و به کمک بخش دولتی بیایند.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده حضور بانوان در شرکت‌های دانش بنیان به عنوان مدیر و یا محقق و پژوهشگر را یکی از شاخص‌های خوب کار کیفی توصیف کرد و افزود: روند رو به رشد حضور زنان در شرکت‌های دانش بنیان خود نقطه قوت است.

در بازدید حدود یک ساعته معاون رئیس جمهوری از برخی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران واقع در ساری، برخی مدیران و کارکنان زن این شرکت‌ها مسائل کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ م

نقش موثر شرکت‌های دانش بنیان در پسماند و آلایندگی خزر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.