وضعیت مصدومان و محرومان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل بحرین

تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف بحرین می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه هفته گذشته در دومین بازی خود از سری رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل کامبوج به برتری ۱۴ بر صفر رسید. ملی پوشان کشورمان به صدر جدول گروه C صعود کردند و در بازی بعدی باید ۲۳ مهر در ورزشگاه ملی منامه به مصاف بحرین بروند.

در جریان دیدار شاگردان ویلموتس با کامبوج، سه بازیکن تیم ملی به نام‌های مرتضی پورعلی گنجی، سردار آزمون و رامین رضاییان از ناحیه سر، قوزک پا و دندان دچار آسیب دیدگی شدند که البته مشکلی ندارند و به دیدار با شاگردان سوسا می‌رسند.

همچنین اشکان دژاگه هم در جریان گرم کردن پیش از شروع بازی با کامبوج مصدوم شد و جای خود را به محمد محبی داد، وضعیت مبهمی دارد و حضورش در این دیدار مشخص نیست. این بازیکن در پست هافبک بازی می‌کند و در بازی گذشته که محبی بازی کرد، موفق به زدن ۲ گل شد.


بیشتر بخوانید: آزمون و بازهم هت تریک/ مسی ایرانی به دنبال دایی


سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابوزان اسپور ترکیه نیز که به دلیل مصدومیت به دیدار با کامبوج نرسیده بود، به بازی با بحرین هم نمی‌رسد و ویلموتس از زوج کنعانی زادگان و پورعلی گنجی در خط دفاع استفاده خواهد کرد.

تیم ملی محرومی در این بازی ندارد و ویلموتس می‌تواند از تمامی شاگردانش استفاده کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران سه شنبه ۲۳ مهر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار