تامین آب شرب مورد نیاز زائران اربعین حسینی

آب شرب مورد نیاز زائران اربعین حسینی (ع) در مسیر قصرشیرین تا خسروی توسط تانکرهای سیار و مخزن‌های آب تامین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،زائران اربعین حسینی در فاصله شهر قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی باید توسط اتوبوس جابجا شوند، از این رو در این مسیر هیچ موکب و شبکه آبرسانی برای زائران در نظر گرفته نشده؛ با این حال روز گذشته ازدحام جمعیت زائران در مسیر مرز خسروی باعث شد تا عده ای از رائران پیاده این مسیر را طی کنند که به دلیل کمبود آب آشامیدنی و گرمای هوا با مشکل روبرو شدند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه که مسئولیت تامین آب آشامیدنی زائران در بخشی از مسیر را بر عهده دارد، گفت : به منظور برطرف کردن مشکل آب رسانی به زائران اربعین حسینی ۱۶ دستگاه تانکر آب را از راهی کرده ایم که تاکنون چهار دستگاه در مسیر موردنظر مستقر شده اند.

«علیرضا تخت‌شاهی» با بیان اینکه دیگر تانک ها در ترافیک مسیر هستند و تا پایان وقت امروز کاملا مستقر می شوند، گفت: در مجموع شرکت آبفا شهری ۲۵ دستگاه تانکر را در طول مسیر تردد زائران اربعین حسینی مستقر کرده است.

او با بیان اینکه برخی از زائران محدوده سه راه نصرآباد تا قصرشیرین را نیز به صورت پیاده طی می کنند، گفت: در این مسیر نیز تانکرهای سیار برای زائرانی که پیاده تردد می کنند، مستقر شده اند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گفت: به منظور خدمات‌دهی بهتر به زائران اربعین حسینی و حفظ سلامت آنان در گرمای هوا آب خنک در مسیر منتهی به خسروی توزیع می شود.

تخت‌شاهی افزود: براساس قراردادی که با کارخانه یخ بسته شده است، قالب های یخ بزرگ در ۱۶ تانکر طول مسیر قصرشیرین تا خسروی قرار می گیرد تا آب شرب مصرفی خنک شود.

 

 

انتهای پیام/د

ازدحام جمعیت زائران در مسیر مرز خسروی

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار