۱۱ پیمان برای تکمیل کردن طرح جمع آوری فاضلاب در مناطق مختلف بوشهر منعقد شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پیمان مورد نیاز برای تکمیل کردن طرح جمع آوری فاضلاب در ۱۱ نقطه شهر بوشهر منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور در بررسی روند اجرای خط انتقال فاضلاب نقاط مختلف شهر بوشهر، بیان کرد: خط انتقال تحت فشار ایستگاه شماره دو پمپاژ فاضلاب واقع در منطقه سه راه گمرک و ایستگاه شماره سه که در چهار راه کشتیرانی قرار دارد  به طول ۱۵۰۰ متر، ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

او، به ایستگاه پمپاژ شماره یک هم اشاره کرد و ادامه داد: این ایستگاه در منطقه بوستان باسیدون قرار دارد و ۹۲ درصد پیشرفت در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، با اشاره به اجرای خطوط پراکنده فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر به طول پنج کیلومتر، پیشرفت این بخش را ۵۰ درصد عنوان کرد.

حمزه پور، طول شبکه جمع آوری فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر را هم ۳۲ کیلومتر دانست و  درباره اجرای شبکه فاضلاب  منطقه ۱ چهار محل شمالی (محله‌‌های کوتی و بهبهانی) گفت: اجرای این شبکه در محله کوتی رو به پایان است و به زودی اجرای شبکه فاضلاب در منطقه بهبهانی و همچنین خط انتقال اصلی فاضلاب آن در خیابان خلیج فارس آغاز خواهد شد.

او، همچنین به طرح خط انتقال اصلی فاضلاب در خیابان نواب صفوی اشاره کرد که به روش لوله‌رانی و به طول ۹۲۰ متر در حال اجراست و ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، پیشرفت خط اصلی شبکه فاضلاب در منطقه ۴ بافت تاریخی که شامل خیابان حافظ (نادر) بوشهر است را ۸۵ درصد عنوان کرد و گفت: پیشرفت شبکه فرعی در منطقه ۳ که شامل خیابان صفوی است بیش از ۹۲ درصد، منطقه ۲ که شامل محله شنبدی و دهدشتی است حدود ۶۵ درصد است.

حمزه پور، از اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب در منطقه جلالی و شغاب نیز خبر داد و بیان کرد: این ایستگاه ۵۰ درصد پیشرفت دارد و  بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

بررسی روند اجرای طرح جمع آوری فاضلاب بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.