دادستان اهواز:

مشکلات فاضلاب اهواز با جدیت دنبال می‌شود

دادستان اهواز گفت: پیگیری مشکلات فاضلاب با جدیت دنبال می‌شود و اهالی منطقه کوی مدرس نگران نباشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس حسینی پویا دادستان اهواز به عنوان مسئول رسیدگی به مشکلات فاضلاب اهواز از منطقه کوی مدرس بازدید کرد و دستور ویژه برای پیگیری موارد داد.

او افزود: چهارشنبه هفته گذشته مجدد بازدید میدانی از این کوی مدرس صورت گرفت و عملیات تعمیر و بهسازی خیابان‌ها بررسی شد.

حسینی پویا اظهار داشت: با توجه به قطعی کابل‌های زیرزمینی مخابرات در چند نقطه و همچنین ریزش دیواره کانال دفع فاضلاب، تصمیم بر آن شد که عملیات بهسازی با دقت بیشتری صورت بگیرد تا ضمن تعمیر اساسی، از هدر رفت بیت المال نیز جلوگیری شود.

دادستان اهواز با بیان اینکه تعجیل در اتمام کار با وجود مشکلات زیربنایی موجود به صلاح نبود، تصریح کرد: دادستانی اهواز به صورت ویژه موضوع را پیگیری می‌کند و مردم کوی مدرس اهواز هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.


بیشتر بخوانید:لزوم رفع مشکلات فاضلاب در شهر اهواز


حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری خوزستان نیز چندی پیش در پی پیگیری قرارگاه جهادی شهید فرجوانی و مکاتبه‌ای که با وی در این خصوص صورت گرفت با دستور ویژه‌ای عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز را مسئول رسیدگی به مساله آب و فاضلاب کوی مدرس (خروسیه) کلانشهر اهواز کرد.

بررسی مشکل آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان‌ها، رها شدن خیابان‌های لوله گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسایلی است که از سوی مردم مطرح شده بود که به گفته آنان این مسایل، مشکلات بهداشتی و آسیب به وسایل نقلیه را در پی داشته است.

با توجه به گزارش‌های رسیده مردمی به رییس کل دادگستری خوزستان، در دستور ویژه‌ای، دادستانی اهواز مامور ورود به موضوع و رسیدگی به آن شد.

ساکنان کوی مدرس اهواز بار‌ها از وضعیت ناهنجار فاضلاب، قطعی آب و مسایل بهداشتی که سلامت آنان را به خطر انداخته است انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مشکلات پیش از شروع بارندگی‌های پاییزی شدند.

همچنین آنچه در این روز‌ها مشهود بود و به ویژه طی یک هفته گذشته سرعت بیشتری گرفت عملکرد آبفا در رفع این مشکلات بوده به طوری که مدیرعامل این شرکت پس از انتصاب تا کنون چندین مرحله برای نظارت بر روند پیشرف کار خود در این محل حضور پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/گ

ورود دادستانی اهواز به مشکلات فاضلاب

برچسب ها: دادستان ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.