معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مطرح کرد؛

برپایی موکب شهدای نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی

سردار رمضان شعبانی گفت: موکب الحسین شهدای نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی در دو عرصه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) فعالیت می‌کند.

برپایی موکب شهدای نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزیبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار رمضان شعبانی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که در این روز‌ها اوج مجاهدت، جان فشانی و فداکاری خودش را در پایانه‌های مرزی برای برقراری امنیت و ارائه خدمات گوناگون به زوار الحسین (ع) انجام دهد.

او إظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار همه خدمات گوناگون یکی از خدمات برجسته‌ای که امسال ارائه می‌دهد برپایی موکب الحسین شهدای نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی است که در دو عرصه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) فعالیت می‌کند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: موکب ویژه‌ای از طرف نیروی انتظامی در کربلا برپاست که روزانه حداقل ۵ هزار نفر از زائران امام حسین (ع) را پذیرایی می‌کند.

او افزود: همچنین در همه پایانه‌های مرزی از جمله مرز دوغارون که ۵۰ هزار شیعه افغانستان وارد ایران می‌شوند و مرز میرجاوه که ۱۰۰ هزار شیعه از مرز پاکستان وارد می‌شوند، با نذورات کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و نذورات امت حزب الله تمام این خدمات مردمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار