ماجرای سفر عجیب یک پیمانکار به مراسم انتخابات فدراسیون جهانی تنیس

یک پیمانکار زمین‌های تنیس تهران در غیاب اعضای فدراسیون به انتخابات فدراسیون جهانی اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  انتخابات ریاست فدراسیون جهانی تنیس ۱۵ روز پیش در کشور پرتغال برگزار شد و دیوید هگرتی از آمریکا دوباره در سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون جهانی با حضور نمایندگانی از طرف فدراسیون‌های تنیس سراسر جهان، ابقا شد.


بیشتر بخوانید: قیمت میلیونی توپ، معضل جدید تنیسور‌های ایران


در حال تکمیل///////

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران نیز نماینده خود را به این مراسم فرستاده بود که نکته قابل تامل در خصوص این فرد سابقه او در رشته ورزشی تنیس است. نماینده ایران در انتخابات فدراسیون جهانی تنیس، امیر صدری پیمانکار مشهور مجموعه ورزشی انقلاب و مدیرعامل مجموعه تنیس آپت بود که در نهایت در غیاب  افرادی، چون احمد نامنی رئیس فدراسیون، کامیار کیمیایی دبیر کل فدراسیون و همچنین سعید احمدوند به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس ایران پا به انتخابات گذاشت و حق رای پیدا کرد.  

اعزام این پیمانکار در حالی در انتخابات فدراسیون جهانی رخ داد که نمایندگان سایر کشور‌ها اغلب روسای فدراسیون، دبیر کل فدراسیون تنیس یا حتی سرمربی تیم ملی کشورشان را به این مراسم فرستاده بودند، اما نماینده ایران در این فدراسیون جهانی شنیده می‌شود سمت خاصی و تنها سابقه فعالیت به عنوان مدیرعامل مجموعه‌های ورزشی را در کارنامه داشته است. همچنین صدری به تازگی در مزایده آکادمی تنیس استقلال به بخش خصوصی نیز برنده شد و نهایتا  تنها زمین وابسته به فدراسیون تنیس را تصاحب کرد.  

حضور نماینده تنیس ایران در مهم‌ترین رویداد این رشته ورزشی یعنی انتخابات ریاست فدراسیون تنیس در حالی انجام شد که مدیر توسعه تنیس در غرب آسیا و نماینده فدراسیون جهانی تنیس در این انتخابات که سید امیر برقعی است هم در این مراسم با صدری دیداری داشت و در ادامه هم مدیرعامل مجموعه آپت از نمایندگان فدراسیون جهانی به خصوص هگرتی قول‌های مساعدی بابت پیشرفت تنیس ایران دریافت کرد!

در حال تکمیل///////

اما کامیار کیمیایی دبیر کل فدراسیون تنیس در این خصوص واکنش نشان داد و در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امیر صدری به عنوان مشاور مجید شایسته (سرپرست سابق فدراسیون) در فدراسیون فعالیت داشت و به دلیل ضیق وقت نتوانستیم روادیدی برای نامنی و یا فرد دیگری صادر کنیم و بنابراین، چون سابقه او را در تنیس دیدیم به انتخابات اعزام شد.

حالا باید دید در سکوت مسئولان تا چه زمانی فعالیت غیر تنیسی‌های به ظاهر متخصص در این رشته سودآور ورزشی توسط اعضای جدید رده بالای تنیس به خصوص احمد نامنی به عنوان سرپرست فعلی فدراسیون متوقف خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  انتخاب داوران ایرانی برای قضاوت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تنیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
ریخت و لباسش با یقه باز، اون نیشخندش، انگار لات سرکوچه س..
آخرین اخبار