اشتباهی که جان پسر ۸ ساله را گرفت/ در این شیشه شربت آلبالو نبود! + جزئیات

پسر ۸ ساله به خاطر شربت آلبالو شیشه شربت متادون را خوزد و جان باخت.

داروی اشتباهی موجب مرگ پسر ۸ ساله شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ساعت ۱۱:۳۰ صبح پنج شنبه ۱۸ مهر امسال خبر مرگ تلخ پسر هشت ساله‌ای به ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مخابره شد و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران در بررسی‌های پلیسی پی بردند که پسر خردسال هشت ساله شربت متادون را که در دسترس اش بوده خورده و به کام مرگ فرو رفته است.

به این ترتیب جسد پسر بچه به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای چگونگی خوردن شربت متادون از سوی پسر هشت ساله آغاز شد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این پسربچه برای نوشیدن شربت آلبالو به سراغ یخچال رفته، اما شیشه شربت متادون را خورده است. پس از اینکه پسرک دچار تهوع و بدحالی شد خانواده‌اش، او را از قرچک ورامین به بیمارستان تهران منتقل کردند، اما اقدامات درمانی مؤثر واقع نشد و پسربچه جان باخت. تحقیقات از خانواده این کودک به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
من وقتی خونه پدربزرگم میرم ، از ترسم دست به لوازم یخچالشان نمی زنم .
اصلا یجوری یخچالشان .
اونهایی هم که بچه ندارند ، این قبیل شربتها را در ظرفی بریزند که دربش دوجداره و ایمن می باشد و یک بچه کوچک نمی تواند درش را باز کند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
آخه کدوم آدمی شربت متادون رو توی یخچال می ذاره ، حتی کسی که بچه هم نداره نباید اینکارو کنه ، این شربت برای بچه ها و بزرگسالان مقدار زیادش سم هست و این اتفاق تلخ هی داره تکرار میشه ، کسانی که به این افراد شربت می دن ازشون بخوان توی بخچال نذارن

یخچال محل نگهداری مواد خوراکیه شربت متادون از کی تا حالا خوراکی شده ،

تو رو خدا یه وقت پدر و مادری به هوای تذکر به بچه اینکارو نکنن بچه می بینه پدرش می خوره مطمئنا کنجکاو میشه پس نباید توی خونه نگهدارید و باید همیشه همراهتون باشه و اصلا مشکل اینه که شربتش بیشتر از قرصش در دسترسه کسی که بخواد ترک کنه بعد از یک ماه ترک می کنه تداوم نباید داد به اینکار این دیگه اسمش ترک نیست.
آخرین اخبار