تردد زائران عتبات عالیات در مرز خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت : هم‌اکنون تردد زائران عتبات عالیات در مرز خسروی نزدیکترین نقطه کشورمان به عتبات عالیات و کربلای معلا روان است و آمادگی کامل برای پذیرش زائران در این مرز رسمی را داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : همچنین تردد در جاده‌های منتهی به شهرستان قصرشیرین روان است و زائران هم اکنون بدون هرگونه گره ترافیکی می‌توانند به مرز خسروی برای عزیمت به عراق مراجعه کنند.

او گفت : هم اکنون اعضای ستاد اربعین و قرارگاه مستقر در مرز خسروی پای کار هستند و پایانه مرز خسروی نیز آماده پذیرش زائرانی است که برای عزیمت به عراق، این مرز رسمی را انتخاب کرده اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: موکب‌های مستقر در قصرشیرین نیز همچنان کار پذیرایی از زائران را انجام می‌دهند و ستاد اسکان نیز با ظرفیت ۲۰ هزار تن در شهرستان آماده خدمات رسانی به زائران است.

تاتار گفت: مرز رسمی خسروی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای پذیرش زائران فعال است، اما عزیمت زائران به عراق از این مرز رسمی روزانه از ساعت هفت صبح تا ۱۶ عصر انجام می‌شود.

فرماندار قصرشیرین افزود: ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا خدمات رسانی خوبی را به زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

او افزود: از ۱۵ تا روز شنبه ۲۰ مهرماه در مجموع ۱۱۵ هزار تن از زائران از مرز خسروی عازم عراق شده اند و تا عصر گذشته نیز در مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ تن از زائران از این مرز به کشور بازگشته اند.

 

 

انتهای پیام/د

روان بودن تردد در جاده‌های منتهی به شهرستان قصرشیرین

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار